A Fiscat Neon+ online pénztárgép ideális új kisvállalkozás esetén!

Mit is kell tudni az online pénztárgépekről? Ha az Ön vállalkozása az erre vonatkozó rendelet alapján online pénztárgép általi nyugtaadásra kötelezett, akkor Önnek új üzlet nyitása vagy a szolgáltatásai értékesítése előtt gondoskodnia kell egy online pénztárgép beszerzéséről.

Az új gépet úgy kell átvennie az értékesítőtől, hogy az már használatra kész állapotban legyen. Az online pénztárgép akkor alkalmas hivatalosan is elfogadott nyugtaadásra, ha a nyugta fejlécén a vállalkozás pontos adatai szerepelnek, az ÁFA gyűjtők pedig programozva vannak. Ezután az ügyfélkapun keresztül kényelmesen megigényelheti a beüzemeléshez szükséges kódot, a megfelelő nyomtatvány kitöltésével. A sikeres igénylés után Önnek már csak annyi dolga van, hogy az üzemeltetés helyén áram alá helyezze az online pénztárgépet. Azonban mielőtt kiválasztja a megfelelő gépet, érdemes végiggondolni, hogy mik a lehetőségei, mert számtalan márka közül választhat. Meg kell határozni, hogy milyen gépspecifikációk felelnek meg leginkább az igényeinek, mik azok a funkciók amikre szüksége lesz és mik azok, amikre csak feleslegesen költene. A Fiscat Neon+ online pénztárgép kifejezetten kis- és közepes forgalmú üzletek igényeinek maximális kielégítésére lett kitalálva. Minden szükséges funkció elérhető, ami a gördülékeny napi munkafolyamatokhoz szükséges, a csatlakoztatható eszközökkel pedig bármikor könnyedén bővíthető. Így ha kasszafiókot, vonalkódolvasót, külső vevőkijelzőt vagy mérleget szeretne vásárolni a későbbiekben megváltozott új igényei miatt, ennek semmi akadálya!

Cégünk online pénztárgépek eladásával, cseréjével és telepítésével foglalkozik, így ha egy megbízható céget keres, ahonnan beszerezheti az új vagy meglévő vállalkozásához szükséges gépet, nálunk jó helyen jár! Számtalan márka közül választhatja ki az Ön vállalkozásának forgalmához leginkább illőt. Ha kérdései vannak a vásárlás előtt, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!